Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een pakketje terug sturen?

Een pakketje terug sturen dat kan door het pakketje hier aan te melden. lees bij het aanmelden van een retourpakket wel goed de retourvoorwaarden door.

Mijn kaars is gebroken wat nu?

Is jouwn kaars gebroken en zou je graag een nieuwe kaars willen? Dat kan zeker. Meld jouwn retour hier aan en vul in artikel beschadigd/ gebroken lees hierbij wel goed de retourvoorwaarden door. Hierbij krijg je geen geld terug maar een nieuwe kaars opgestuurd in dezelfde kleur en vorm. 

Mijn kaars is gebroken maar ik wil geld terug.

Is jouwn kaars gebroken en wil je geen nieuwe kaars en wil jij je geld terug? Dat kan zeker maar hierbij zijn de retourkosten voor de koper zelf. Je kunt de retour hier aanmelden zoals een normale retour, lees hierbij goed de retourvoorwaarden door.

Ik wil graag een andere kleur kaars dan dat er beschikbaar is.

Een andere kaars dan die wij aanbieden? Dat kan zeker! 

- klik bij de kleur van de kaars het vakje "anders" aan.

- Klik dan op het tekstvak die onder het kleur aanvinken staat en typ daar in de kleur die jij graag wilt.

- Als je dit gedaan hebt kun je je product in het winkelwagentje zetten en verder shoppen.

 

Als je dit gedaan hebt kijken wij of we de kleur die jij graag wilt kunnen klaar maken, zo niet dan krijg je zo snel mogenlijk bericht dat dit niet gaat lukken en je geld terug.

 

Kleuren die op het moment niet gaan lukken : Goud, zilver, koper

 

!LET OP!

Omdat wij de kleur die jij graag wilt niet in ons standaart assortiment hebben staan betaal je 1 euro meer en is de levertijd 2/3 dagen langer dan normaal.